תספורת לכלב

מה אתה צריך:

– כלב

– מספריים

– מספריים לחיתוך שיער

– שמפו יבש

1. צחצחו את שיער הכלב כדי להוציא את כל הקשרים. כדאי גם לקחת מסרק ולהבריש אותו כדי להוציא את כל הסבך. זה ימנע לחתוך יותר מדי שיער במכה אחת. זה גם ימנע קבלת סבכים במספריים או במספריים, מה שעלול לגרום לפציעה אם לא מטפלים בו כראוי. 2. קח קטע שיער באורך הרצוי והשתמש באצבעותיך כדי להבריש את קטע הפרווה הזה בתנועה כלפי מטה, החל מהשורשים וסיום בקצוות. אם אתה ממריא יותר מסנטימטר בכל פעם, הקפד לחלק אותו לחלקים קטנים יותר אם

ישנן דרכים רבות לחתוך שיער לכלב בהתאם למראה הרצוי.

תדירות התספורת: תדירות התספורת תהיה תלויה בגזע הכלב. לדוגמה, פודלים צריכים להיות מטופלים כל שלושה חודשים בעוד בוקסר דורשים טיפוח פעמיים בשנה. הגורם הנוסף שקובע את התדירות הוא כמה מהר גדל שיערו של הכלב. אם השיער של חיית המחמד שלך צומח מהר מאוד, תצטרך לסדר אותם כל ארבעה שבועות.

שיטת חיתוך: קיימות שתי שיטות פופולריות לחיתוך שיער של כלב – מספריים וטכניקת קוצץ-על-מסרק. טכניקת קליפר-על-מסרק פופולרית יותר מכיוון שיש לה פחות סיכון לחתכים באזורים רגישים כמו עיניים, אף ואוזניים. בעת שימוש בטכניקה זו

אם אתה מחפש את המספרה הטובה ביותר עבור חיית המחמד שלך, אולי תרצה לשקול לחתוך את שיער הכלב שלך.

ישנן דרכים שונות לחתוך שיער של כלב. כדאי לשקול איזה סוג של כלב יש לך לפני שחותכים את שיערו. אם יש לך כלב ארוך שיער, אז יש לגזום אותו באופן קבוע כדי לשמור על פרוותו בריאה ונקייה. אם יש לך כלב קצר שיער, אז אולי הוא לא צריך הרבה טיפוח בכלל.

דבר חשוב שכדאי לזכור כשזה מגיע לקצץ את הגזרות של הגור שלך הוא שהשעה הטובה ביותר ביום היא בדרך כלל דבר ראשון בבוקר או מאוחר יותר בערב כשהם ישנוניים ורגועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *